اطلاعیه مهم نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۱-۹۰

« نکات مورد توجه دانشجویان مهندسی صنایع »

  

۱- کلیه دانشجویان مهندسی صنایع در صورت نیاز به مشاوره در مورد انتخاب واحد ترم آینده روز چهارشنبه مورخ ۲۶/۱۱/۱۳۹۰ ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر به اتاق مدیر گروه در طبقه سوم ساختمان فنی مهندسی دانشگاه مراجعه نمایید. 

۲- کلیه دانشجویان مهندسی صنایع در انتخاب دروس لزوماً پیش نیاز را رعایت نمایید. 

۳- کلیه دانشجویان مهندسی صنایع فقط یک درس عمومی را اخذ نمایید. 

۴- کلیه دانشجویان مهندسی صنایع در هنگام انتخاب واحد هر گونه مشکل یا سوالی را طریق ایمیل k_sharif121@yahoo.com به مدیر گروه سرکار خانم شریفیان اطلاع دهید. 

۵- کلیه دانشجویان مهندسی صنایع بعد از حذف و اضافه برای گرفتن پیرینت خود به سایت دانشگاه مراجعه نمایید. زیرا به دلیل به حدنصاب نرسیدن برخی از کلاسها یا نظر مدیرگروه، امکان تغییرات احتمالی در برنامه شما وجود دارد. 

۶- دروس کارگاه برای کلیه دانشجویان مهندسی صنایع ورودی ۸۹و۹۰ میباشد و در دو روز اول هفته ارائه شده و به دلیل عدم ارائه این دروس در ترم آینده توصیه میشود کلیه دانشجویان، این دروس را اخذ نمایید. 

۷- دانشجویان ورودی ۸۹ که دروسی مانند نقشه کشی، اصول حسابداری، شیمی عمومی را پاس نکرده لزوماً این دروس را در این ترم اخذ نمایید زیرا به دلیل تغییر سرفصل دروس، احتمال عدم ارائه دروس در ترم های آینده وجود دارد. 

۸- دروس تخصصی توسط مدیریت گروه در ۳روز آخرهفته ارائه شده است و دروس عمومی و علوم پایه نیز توسط مدیریت گروه علوم پایه در مابقی روزها ارائه شده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد