گفتوگوی دکتر مهدی فرزاد (ریاست دانشگاه) با خبرنگاران

 دکتر مهدی فرزاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رباط کریم در گفت و گو با خبرنگارانا خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی رباط کریم با سه هزار و 300 دانشجو در 14 رشته تحصیلی عمران، نرم افزار، IT، حقوق، علوم سیاسی، مهنسی شیمی، مهندسی صنایع، شهرسازی، معماری با گرایش نقشه کشی و ... با دو مقطع کاردانی و کارشناسی و 14 عضو هیئت علمی تمام وقت فعالیت می کند.
وی با اشاره به ساماندهی وضعیت مالی و نظم بخشی به کارها در مرکز رباط کریم اظهار کرد: دانشگاه رباط کریم به زودی از مرکز به واحد ارتقا می یابد که این مساله همت و تلاش مضاعف کارکنان و مسئولان این مرکز را می طلبد.
دکتر فرزاد تصریح کرد: تکمیل ساختمان آموزشی و اداری مرکز رباط کریم با 14 هزار مترمربع زیربنا به دلیل ثبت نام بیش از دو هزار دانشجو در ترم آینده از اولویتهاست.
رئیس مرکز رباط کریم از راه اندازی سایت کامپیوتری و سلف سرویس، آتلیه معماری، تکمیل اتوماسیون اداری، افزایش امکانات آموزشی، ساخت آزمایشگاه فیزیک و شیمی، محوطه سازی و توسعه فضای سبز به عنوان برنامه های آتی مرکز حبر داد.
وی ادامه داد: دانشکده فنی و مهندسی که دومین دانشکده مرکز رباط کریم است به زودی کلنگ زنی می شود.
فرزاد با بیان اینکه کمتر خانواده ای در کشور پیدا می شود که یکی از اعضای آن در دانشگاه آزاد تحصیل نکرده باشد، اذعان داشت: گستردگی و پراکندگی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور شامل حال همه مردم شده است و همگان از وجوه مختلف این مجموعه بزرگ آموزش عالی بهره مند هستند.
وی افزود: با وجود پاره ای از کاستی ها، کار عظیمی طی 30 سال در دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته است که قابل قیاس با هیچ دانشگاه و نهاد علمی آموزشی در کشور نیست.
 

رئیس مرکز رباط کریم تأکید کرد: توسعه این دانشگاه در یک منطقه فقیرنشین شهر علاوه بر اشتغال زایی و گردش، زمینه ساز ارتقای فرهنگ عمومی، بالا رفتن سطح بینش و آگاهی مردم شهرستان شده است. 

سری دوم نمومه سوال درس تنظیم خانواده

...برای تهیه سری دوم سوالات به انتشارات دانشگاه مراجعه نمایید... 

 

  گرد آورنده : محمد

سوالات استاتیک (استاتیک انجمن صنایع)

سوالات گفته شده درس استاتیک توسط استاد طهرانی با پاسخ تشریحی از شنبه در انتشارات دانشگاه...

دوستان از شنبه میتونید سوالات استاتیک رو با اسم جزوه استاتیک انجمن صنایع از انتشارات دریافت کنید...

اطلاعیه

«‌ راه اندازی مجدد سایت دانشگاه و سیستم آموزشی »

 

   سایت دانشگاه آزاد واحد رباط کریم

     سیستم آموزشی دانشجویان 

نمومه سوال درس تنظیم خانواده

سری اول نمومه سوالات درس تنظیم خانواده 

 «استاد حیات بین» 

 

دانلود 

 

     گرد آورنده : محمد