تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی 89-90


تاریخ پیش ثبت نام نیمسال دوم 

از دوشنبه 89/10/20 لغایت شنبه 89/10/25 صورت میگیرد لطفا با واریز فقط شهریه ثابت خود جهت ثبت نام اقدام فرمائید تا برنامه ریزی نهایی به بهترین نحو صورت گیرد.

مبلغ شهریه ثابت 3587700 ریال می باشد

 

 

تاریخ حذف و اخذ دروس پس از  ثبت نام نیمسال دوم

از شنبه 89/12/7 لغایت 89/12/12 صورت میگیرد لطفا بر اساس رعایت
ضوابط پیش نیاز و همنیاز و سقف تعداد واحد مجاز اقدام فرمائید .جهت یادآوری لازم به ذکر است در این بازه زمانی فقط مجاز به حذف یا اخذ دروس میباشید نه انتخاب واحد

 

تاریخ ثبت نام نهایی نیمسال دوم 

از شنبه 89/11/16 لغایت دوشنبه 89/11/25 صورت میگیرد لطفا با واریز کردن شهریه متغیر خود جهت ثبت نام اقدام فرمائید.

جهت دیدن تعریف شهریه هر واحد نظری و عملی، در فایل هر دانشجو به قسمت امور شهریه و سپس به قسمت جدول شهریه مراجعه نمایید.


 

شماره حساب دانشگاه
بانک ملی ایران - سیبا

۰۱۰۷۰۸۳۱۳۶۰۰۸

 

برای دیدن کد دیجیت در فایل دانشجویی خو به قسمت پرداخت الکترونیکی شهریه و سپس پرداخت با کد دیجیت با بانک ملی مراجعه نمایید.


پر درآمدترین شغل های جهان

داشتن یک شغل خوب و پردرآمد همیشه آرزوى هر انسانى بوده است. به خصوص در شرایط کنونى که اوضاع اقتصادى به طرز ناگوارى به هم ریخته و آشفته شده است همه به دنبال شغلى مى گردند که بتواند در شرایط مختلف زندگى آنها را تأمین کند. تحلیل گران با بررسى جوامع مختلف مشاغل پردرآمد را به شرح زیر معرفى کرده اند:

ادامه مطلب ...

کریسمس مبارک

 

 

 

کریسمس یا نوئل نام جشنی است در آیین مسیحیت که به منظور گرامی‌داشت زادروز مسیح برگزار می‌شود. بسیاری از اعضای کلیسای کاتولیک روم و پیروان آیین پروتستان، کریسمس را در روز ۲۵ دسامبر جشن گرفته و بسیاری آنرا در شامگاه ۲۴ دسامبر نیز برگزار می‌کنند. اعضای بیشتر کلیساهای ارتودوکس در سراسر دنیا نیز روز بیست و پنجم دسامبر را به عنوان عید میلاد جشن می‌گیرند. برخی از مسیحیان ارتودوکس در روسیه، اوکراین، سرزمین مقدس (ناحیه تاریخی فلسطین) و دیگر مکانها، به سبب پیروی از گاهشماری یولیانی، جشن کریسمس را در روز ۷ ژانویه برپا می‌دارند. اعضای کلیسای ارامنه طبق سنت منحصر به فردی، روز میلاد و همچنین روز غسل تعمید مسیح را همزمان در روز ششم ژانویه جشن می‌گیرند.

ایام دوازده روزه کریسمس با سالروز میلاد مسیح در ۲۵ دسامبر آغاز گشته و تا جشن خاج‌شویان در روز ۶ ژانویه ادامه می‌یابد. هرچند مهم‌ترین عید مذهبی در گاهشمار مسیحی، روز عید پاک ( به عنوان روز مصلوب شدن و رستاخیز عیسی) است، مردم بسیاری به‌خصوص در کشورهای ایالات متحده و کانادا، کریسمس را مهم‌ترین رویداد سالانه مسیحی محسوب می‌دارند. با وجودی که این روز، یک عید مذهبی شناخته می‌شود، از اوایل سده بیستم میلادی به بعد به طور گسترده به عنوان یک جشن غیر مذهبی برگزار شده و برای بیشتر مردم، این ایام فرصتی است برای دور هم جمع شدن اقوام و دوستان و هدیه دادن به هم. کریسمس با آیین‌های ویژه‌ای به‌طور مثال آراستن یک درخت کاج، برگزار شده و شخصیتی خیالی به نام بابانوئل در آن نقشی مهم دارد. 

 

ادامه مطلب ...

کلاهبردارانی که در تاریخ ماندگار شدند

 

همیشه دانشمندان یا هنرمندان نبوده اند که با انجام کارهایی که قبلا یا کسی آن را انجام نداده ویا با خلق اثری که مشابه آن  وجود نداشته  به تاریخ پیوسته باشند. کلاهبرداران هم در تاریخ جایی برای خود دارند:

ادامه مطلب ...

انجمن نجوم

 

 

از کلیه دانشجویان علاقه مند به نجوم دعوت عمل می آورد. 

لطفا جهت ثبت نام و عضویت در انجمن نجوم و یا اطلاعات بیشتر به دفتر انجمن علمی - فرهنگی دانشگاه مراجعه فرمایید. 

سرپرست انجمن نجوم : آقای پویا رحیمیان 

Email : Rahimian.Pouya@Yahoo.com 

شماره تماس : 09365038546 

 

کارت دانشجویی بین المللی

 

 انجمن علمی-فرهنگی اقدام به تهیه کارت دانشجویی بین المللی برای دانشجویان مشتاق می نماید. 

از مزایای این کارت می توان به معتبر بودن آن در تمام دانشگاه ها و موسسات و نمایشگاه ها نام برد و در ضمن با استفاده از این کارت می توانید از کلیه تخفیفات مختص به دانشجویان استفاده نمایید و این کارت در بسیاری از کشورهای دنیا معتبر می باشد. 

 

مدارک مورد نیاز: 

۱- کپی شناسنامه 

۲- یک قطعه عکس 

۳- گواهی اشتغال به تحصیل 

۴- مبلغ ۱۴۰۰۰ تومان 

 در صورت درخواست جهت تکمیل فرم و یا اطلاعات بیشتر به دفتر انجمن مراجعه فرمایید. 

                    وبلاگ انجمن علمی - فرهنگی دانشگاه