نمونه پروژه اقتصاد مهندسی

توجه                                          توجه 

نمونه پروژه اقتصاد مهندسی ارائه شده توسط استاد شریفیان در لیست کتابخانه اضافه شده

نظرات 4 + ارسال نظر
حبیب دوشنبه 27 آذر 1391 ساعت 04:42 ب.ظ

باسلام
من دانشجوی دانشگاه شما نیستم. و دسترسی به کتابخانه دانشگاه شما ندارم.
لذا اگر مقدور است نمونه ژروژه ای را که فرمودید در اختیار بنده قرار دهید واقعا ممنون خواهم شد.
این ایمیل من است
hh.kaveh313@yahoo.com
ممنون از شما دوست عزیز

نمونه پروژه به آدرس ایمیل شما ارسال شد...

صبا سه‌شنبه 5 آذر 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

با سلام لطفا برای من هم ایمیل کنید با تشکر فراوان
b92.sahar@yahoo.com

سلام...
لینک دانلود فایل به ایمیل شما ارسال شد...

با تشکر...

دانشجو یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام،من به این نمونه پروژه احتاج دارم.لطفا برام میل کنید.خیلی ممنون

سلام...
لینک دانلود فایل به ایمیل شما ارسال شد...

با تشکر...

رها پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام
لطفا فایلو واسه منم میل کنید ممنون میشم

سلام...
لینک دانلود فایل به ایمیل شما ارسال شد...

با تشکر...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد